maanantai 26. maaliskuuta 2018

Aikuisemmat talvikengät

Moni odottelee jo kevättä ja keväistä pukeutumista, mutta itse päädyin ostamaan talvikengät kylmiä säitä varten. Itsekin olisin jo valmis suuntaamaan ajatukseni keväisempiin juttuihin, mutta säät kun eivät vaan meinaa lämmetä. Säiden lisäksi toinen syy miksi ostin talvikengät nyt oli sopiva alennuslappu kengissä. Kevät onkin oikeastaan hyvää aikaa panostaa uusiin talvisesongin tuotteisiin, sillä silloin ne saa huomattavasti huokeammin ja seuraavana talvena on sitten uudet tuotteet odottamassa.



Tähän saakka olen käyttänyt kylmillä säillä Uggeja, joita minulle on kertynyt jo kolmessa eri värissä. Pääasiassa olen ollut niihin ihan tyytyväinen ja ne on helppo pukea päälle, mutta nyt kuitenkin kaipasin jotain muuta. Varsinkin loskaisempi lumikeli ei ole optimaalinen Uggit jalassa tarpomiseen, sillä vesi tulee niistä välittömästi läpi. 


Nyt siis panostin Ballyn Guard -nilkkureihin, jotka tuovat minulle mieleen äitini. Äidilläni on ollut kyseiset kengät niin kauan kuin muistan ja itsekin lainasin niitä joskus ylä-aste ikäisenä silloin tällöin. Aikaisemmin en kyseisiä kenkiä ole tullut hankkineeksi, sillä olen mieltänyt ne tosiaan "äiti"-kengiksi, mutta vihdoin nyt äitinä omakin makuni on tullut siihen pisteeseen että halusin ne hankkia. 


Olen kuullut paljon kritiikkiä kenkiä kohtaan ja ilmeisesti ne ovat aikaisemmin olleetkin kestävämpää tekoa, mutta toivon kuitenkin että ne palvelisivat minua mahdollisimman pitkään. Kengät eivät ole maailman siroimmat, mutta jostain syystä ne kuitenkin miellyttävät silmääni... ehkä olen tottunut niihin vuosien saatossa. Vielä en osaa sanoa käyttökokemuksia kengistä, mutta jahka olen saanut ajettua kengät sisään niin voin kirjoitella myös käyttökokemuksista.

Follow my blog with Bloglovin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti